|
Strategie rozvoje rodinného podniku
Vichr, Matěj ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje strategie vybraného rodinného podniku. Vymezuje teoretický základ v oblastech rodinného podnikání, tvorby strategie a změnového řízení. Na základě kritické analýzy je v souladu s teoretickými poznatky vypracován návrh strategického rozvoje ve zvoleném rodinném podniku společně s rámcovým plánem jeho implementace.
|
| |
|
Doprovodné služby podniku
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Cílem mé diplomové práce bylo navrhnutí nových doprovodných služeb pro firmu na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let.
|
|
Podnikatelský záměr s důrazem na financování
Pochyla, Martin ; MBA, Jan Hůla, (oponent) ; Mašterová, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním tématem této práce je financování projektu ze strukturálních fondů Evropské unie a současně také rozbor problematiky tohoto druhu financování. Konkrétně je zaměřena na zpracování studie proveditelnosti, která tvoří nedílnou součást žádosti o dotace z těchto fondů a zabývá se i alternativními metodami získání finančních prostředků k uskutečnění požadovaného záměru.
|
|
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
|
| |
|
Strategická analýza podniku a doporučení opatření pro jeho další směřování
Chvojková, Lucie ; Holenda, Kamil (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo zhodnotit předešlou a současnou situaci tržního postavení společnosti K. s.r.o., včetně komparace prvků strategického řízení dosavadního i nového managementu firmy. U analyzované firmy byla provedena celková strategická analýza - tedy externí i interní analýza firmy včetně vyhodnocení rizik a výsledků finanční analýzy. Díky strategické analýze firmy K. byly získány důležité informace potřebné k následnému zhodnocení předchozí a současně implementované firemní strategie. Výsledkem práce je zhodnocení závěrů a stanovení doporučení, která povedou k celkovému zlepšení současného postavení firmy a k udržení její konkurenceschopnosti.
|
| |
|
Marketingová strategie zaměřená na znovuzískání polských klientů
Kratochvílová, Barbora ; Oklešťková, Sára (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na komparaci se zvolenými konkurenčními společnostmi na polském trhu a doporučení pro společnost Kolštejn wellness centrum pro znovuzískání polských klientů. Jak už je z názvu společnosti patrné, tak se společnost zabývá hotelnictvím a poskytováním wellness služeb. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce popisuje cíle práce, metody a postupy zpracování. Zároveň se věnuje teoretickým východiskům práce, které jsou potřebné pro správné pochopení a uchopení dané problematiky. Druhá kapitola obsahuje aplikaci zjištěných poznatků. Na základě provedených výzkumů a zjištěných skutečností jsou v poslední kapitole představeny konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení situace.
|
|
Strategie rozvoje podniku
Hruška, Vojtěch ; Hořínek, Richard (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje podniku. V tomto případě je zkoumanou společností jedna z největších světových autopůjčoven, respektive její česká odnož. Tato práce zkoumá společnost za použití analytických metod vyučovaných v rámci studia, především strategické analýzy. Díky těmto analýzám je objeveno slabé místo. Nedostatkem se v tomto případě stala mezera v portfoliu, jelikož společnost nenabízí užitkové vozy, na rozdíl od konkurence a zahraničních poboček. Za pomoci metody minimálních nákladů je poté navrhnut konkrétní možný postup při odstraňování tohoto nedostatku.
|